MultiversX Tracker is Live!

Quale sarà il bottom di questo ciclo?

Bitcoin Reddit

More / Bitcoin Reddit 4 Views

Ciao a tutti. Vorrei sapere, nella vostra opinione, quale sarà il bottom di questo ciclo.
Personalmente vedo bene la soglia dei 50.000 dollari. Ma non vorrei che fossimo già arrivati al fondo.
Grazie mille!

submitted by /u/JaguarMediocre7670
[link] [comments]
Get BONUS $200 for FREE!

You can get bonuses upto $100 FREE BONUS when you:
💰 Install these recommended apps:
💲 SocialGood - 100% Crypto Back on Everyday Shopping
💲 xPortal - The DeFi For The Next Billion
💲 CryptoTab Browser - Lightweight, fast, and ready to mine!
💰 Register on these recommended exchanges:
🟡 Binance🟡 Bitfinex🟡 Bitmart🟡 Bittrex🟡 Bitget
🟡 CoinEx🟡 Crypto.com🟡 Gate.io🟡 Huobi🟡 Kucoin.



Comments